EUROLIIGA JA MOTOROLA

Parempaa koripalloilua yhteistoimin

Tämä monivuotinen sopimus on enemmän kuin pelkkä sponsorisopimus. Kyseessä on kumppanuus, joka osoittaa Motorolan vahvan sitoutumisen fanikokemusten parantamiseen ja uusien alueiden tutkimiseen. Yhteisenä missiona on parantaa koripalloilua jaetun intohimon ja omistautumisen myötä.
Image of a basketball court. A player wearing a green jersey is shouting passionately on the court, fists clenched by his sides. In the background, other players from the same team can be seen, along with a crowded grandstand filled with spectators.Image of a basketball game. A blue player attempts to shoot the ball into the basket, but two yellow players block him in the air. One player from each team watches closely. In the background, there is a full grandstand with people watching.

"Olen innoissani voidessani ilmoittaa kumppanuudestamme Motorolan kanssa. Se on yksi ikonisimmista mobiiliteknologiabrändeistä, joka jakaa kanssamme ydinarvot, fanikeskeisen lähestymistavan ja jatkuvan innovoinnin periaatteen. Odotamme innolla yhteistyötä Motorolan kanssa, jotta voimme tarjota paremman kokemuksen Euroliiga-faneille eri markkina-alueillamme", Gawain Davies, Euroliigan johtaja, yrityskumppanuudet ja lisensointi.

Motorola on tänäkin päivänä innovaatioiden eturintamassa älypuhelinteknologian uudistamisessa. Euroliiga, joka tunnetaan johtavista koripallokilpailuistaan – Turkish Airlinesin Euroliigasta ja BKT EuroCupista – on jatkuvasti asettanut etusijalle faninsa ja peliensä ainutlaatuisen tunnelman. Euroliigan ja Motorolan yhteistyö merkitsee yhteistä omistautumista uusille innovaatioille ja fanien pitämiselle pelin ytimessä. Kumppanuuden kehittyessä molemmat organisaatiot ovat innoissaan voidessaan esitellä uraauurtavia edistysaskeleita, jotka parantavat fanikokemusta eurooppalaisen koripallon maailmassa.

"Pyrimme olemaan kuluttajakeskeinen brändi, ja uusimman kumppanuutemme avulla voimme olla yhteydessä kuluttajiin kaikkialla Euroliigassa ja parantaa heidän valmiuksiaan elää elämäänsä oman näkökulmansa ja omien intohimojensa kautta. Olemme innoissamme voidessamme tehdä yhteistyötä koripallon Euroliigan kanssa ja toteuttaa yhteistä kunnianhimoamme positiivisten muutosten aikaansaamisesta", Fabio Capocchi, EMEA MBG, pääjohtaja.

Motorola ja Euroliiga määrittelevät uudelleen urheilun ja teknologian yhteyden – sähköistävästä energiasta kentällä saumattomaan liitettävyyteen kentän ulkopuolella. Tervetuloa tutustumaan Motorola-Euroliiga-kokemukseen, jossa tarkoitus kohtaa intohimon eikä huippuosaamisen tavoittelu tunne rajoja.

MOTOROLAN JA EUROLIIGAN KUMPPANUUS