"Chicago on ollut kotimme jo monen vuoden ajan, ja Bulls on ollut organisaatio, jota olemme kunnioittaneet ja kannustaneet koko tuon ajan", sanoo Motorolan Pohjois-Amerikan johtaja Rudi Kalil. ”Motorola ja Bulls jakavat valtavan määrän sekä kotikaupunkiylpeyttä että intohimoa yhdistää ihmisiä ainutlaatuisten kuluttajakokemusten kautta. Olemme innoissamme brändiemme yhteistoiminnasta ja siitä, että voimme lisätä yritykseemme ja monipuoliseen tuotevalikoimaamme niin kotikaupunkimme kuin Chicago Bullsin ja NBA-fanien eloisaa energiaa ympäri maailmaa."
Osana kumppanuutta Motorola-brändi tulee olemaan näkyvästi esillä United Centerissä ja Bulls-lähetysten aikana pelipäivinä. Logo näkyy kentällä, pelin sisäisissä tulostauluelementeissä, uusinnoissa, Bullsin sosiaalisessa mediassa, digitaalisessa sisällössä, virallisella verkkosivustolla ja faniviestinnässä. Sekä Bulls että Motorola aikovat edistää yhteistyötään paikallisesti ja kansainvälisesti järjestämällä tapahtumia ja elämyksiä maailmanlaajuisille faneille.
Korostaen yhteistä sitoutumista yhteisön tukemiseen Motorola ja Bulls tekevät yhteistyötä hankkeissa, jotka keskittyvät Chicagon vähäosaisiin yhteisöihin. Tämän kumppanuuden tavoitteena on edistää väkivallan ehkäisyä näissä yhteisöissä tulevina kausina.